Wednesday 4 January 2017

2017 please be good to all of us

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Maaf sebab tidak berkesempatan update apa2 tatacara urusan tanah yang lain.. sekadar mampu menjawab pelbagai soalan di ruangan komen dan juga yang personally whatsapp saya.. insyaAllah saya cuba bantu sekadar had pengetahuan saya. Andai ada yang saya tidak jawab, berkemungkinan besar saya terlepas pandang. Dalam sehari kadang2 saya terima lebih dari 20 wassap tentang pelbagai isu2 tanah yang ada ketikanya di luar bidang saya sendiri..

Apa pun terima kasih atas soalan dan cadangan. Saya akan cuba perbaiki tahap penyampaian dan berharap supaya info2 dalam blog ini mampu membantu urusan tanah tuan/puan.

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum tuan sekiranya tak keberatan bolehkah tuan membantu saya untuk mengisi borang DDA kerana salah seorang adik beradik saya tidak dapat menghadiri perbicaraan kuasa .

    1. Soalan saya di dalam borang DDA bahagian Harta Tak Alih arwah kita kena isi bahagian arwah 3/40 yang menjadi kemusykilan saya perlukah saya mengisi bahagian arwah yang menjadi pemegang amanah 3/80 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam...

      masih perlu di isi bahagian yg dipegang amanah itu.. bahagian tersebut sama ada dipindah kepada siapa yg dipegang amanahnya atau tanggungjawab sebagai pemegang amanah dipindahkan kepada waris2 nya pula... bahagian pemegang amanah ni agak rumit jadi jawapan saya hanya bersifat umum sahaja.. banyak maklumat lain yang saya perlukan utk berikan jawapan yang lebih tepat

      Delete
  3. How to bet on a casino - Dr.D.Mcd
    Before you place 청주 출장마사지 your first wager, 안동 출장샵 you need 김제 출장샵 to first read our review of the site. We're doing a great job of gauging 광주광역 출장안마 the fairness of 상주 출장안마 the

    ReplyDelete